Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Zimowo-pastelowa


Witam nocną porą!

 Jakoś nie mogę się wyrobić wcześniej z pojawianiem się tutaj. Karteczka urodzinowa jest na przełamanie świątecznych projektów. Mój mąż poprosił mnie o wykonanie kartki w odcieniach zimowo-pastelowych, dla swojej siostry. Jakiś czas temu (nie zdradzę dokładnie kiedy:)), pewna Małgorzatka zrobiła swoim rodzicom prezent na Boże Narodzenie pojawiając się na świecie:).
I stąd właśnie taka kolorystyka. Wszystko poza listkami Rosy Owl 5 pochodzi ze zwycięskiego Candy od Goi obecnie Małgosi, które wygrał dla mnie mój nieoceniony MAŻ:). Jeszcze raz dziękuję bardzo im obojgu:). Miało być dość skromnie, delikatnie i po prostu ładnie. Czy mi wyszło? Proszę osądźcie sami:).


Jeszcze kilka zbliżeń.






Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że ze mną jesteście:). Kolorowych snów:).

2 komentarze: