Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 października 2019

Misiu w krainie wróżek


Witam

Emma bardzo lubi buszować w sklepach z przydasiami i wybrała bloczek papierów z pięknymi wróżkami:). Zrobiłam pastelową karteczkę na Jej drugie urodzinki. Jest jeden minus w tych wróżkach - są bardzo duże. Jednak wykorzystałam delikatny arkusz z małymi, gdyż nie chciałam przytłoczyć uroczego misia z Tekturkowa. 
Gdy po raz pierwszy go zobaczyłam wiedziałam, że muszę kupić misiaki i jednego umieścić na tej właśnie kartce. 
Prezentuje się rewelacyjnie i bardzo się Emmie spodobał. 
Kwiatki zrobiłam z foamiranu i lekko pocieniowałam żółtą i zieloną pastelą olejną. Białe listki również pocieniowałam. Dodałam kilka bardzo delikatnych piórek i jasno zielone półprełki. A co Wy sądzicie o tekturce i karteczce???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).














Kartkę posyłam na wyzwanie Bingo - Tekturkowo

Obraz może zawierać: kwiat


LINIA: kwiaty - tekturka - napis

W pracy wykorzystałam uroczą tekturkę Miś - urodziny - grawer

145.jpg

Pozdrawiam cieplutko
Kasia

14 komentarzy:

  1. Misiu jest uroczy, ale cała kartka w całości też wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna dziewczęca karteczka .Misiaczek cudo,na tle wróżek pięknie się prezentuje.A kwiaty wspaniale zdobią kartkę.Serdeczne życzenia dla Emmy i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka i kompozycja bardzo mi się podoba :) W ogóle cała kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko :) a te Twoje kwiaty...uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, śliczny misio i śliczna karteczka. A Twoje kwiaty zawsze podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka - urocza i delikatna :) - Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowo 🙂 DT – Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna karteczka Kasiu, wszystkiego najlepszego dla małej solenizantki :), moja za trzy tygodnie również dwa latka :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń

  9. Piękna, śliczna karta specjalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    skontaktuj się z dr.oduduwą (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    komunikuj się z nim, aby przywrócić byłego partnera miłosnego, bez względu na to, jak długo pary się rozwodzą / separacji, oboje kochankowie powrócą do miłości i zaufania bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń