Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 września 2019

Dzieci są darem z nieba


Witam 

Dzisiaj mam dla Was pudełko eksplodujące szczególne dla mnie, gdyż wykonałam je na roczek naszego Słoneczka Ignasia, w całości z uroczych papierów CraftO'Clock z mieszanych kolekcji. A to dlatego, że są przepiękne i nie mogłam zdecydować się tylko na jedną:). Wspaniale pracowało mi się na tych kolekcjach, a były to Spring Bustling, My Cat Friend i My Cat Friend - DIE - CUTS, Morning Dreams II, Childhood Crayons - EXTRAS TO CUT III - BIRTHAY, Sweet Prince. Papiery są tak ozdobne, że nie potrzeba wielu dodatków. Nie chciałam robić kwiatów z foamiranu albo z papieru, ale dodałam delikatne kwiaty, które powycinałam z arkusza dodatków Flowers VI - Boy Flowers. Nie mogło zabraknąć tekturek, które przypominają o tak ważnej uroczystości:). Ignasiowi najbardziej spodobała się tekturka z Tekturkowa z misiem i jedynką. Uparł się, że ją oderwie, ale się nie udało (czyli dobrze ją przykleiłam:).
A co Wy sądzicie o takim "mieszaniu" kolekcji???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).



















I jeszcze na koniec w środku pudełka wkleiłam albumik harmonijkowy rozkładający się lewostronnie i prawostronnie z pierwszego roku życia Ignasia:).




Pudełko z albumikiem harmonijkowym zgłaszam na wyzwanie: 


eObraz może zawierać: tekst


Pięknie dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze pod poprzednim postem:).

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wszystkim udanego tygodnia
Kasia

8 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko stworzyłaś, wszystko pięknie współgra, tak jak pisałaś papiery świetnie się ze sobą łączą co widać na Twojej pracy :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne urodzinowe pudełeczko Kasiu .Ignaś będzie miał wspaniałą pamiątkę.Aż się wierzyć nie chce że to już minął rok .Pamiętam jak Ignaś się urodził.Niech się to Wasze słoneczko dobrze chowa !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu ślicznie dziękuję:). Moja córka aż zaniemówiła jak zobaczyła pudełko:). To jest najlepsze podziękowanie za to co robimy:). Tak, tak ten czas leci błyskawicznie do przodu i tylko maluchy szybko rosną:).

      Usuń
  3. Cudowna pamiatka dla maluszka :) Wspaniałego dzieciństwa dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś pięknie dziękuję w swoim imieniu, młodych, jak i Ignasia jeszcze "mówiącego" po swojemu:).

      Usuń
  4. Kasiu, cudowny prezent dla Ignasia. Bardzo podoba mi się takie umiejętne mieszanie różnych kolekcji.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu wielkie dziękuję za uznanie i buziaki również przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń