Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 lipca 2019

Turkus z biskupim różem


Witam

Dzisiejsza moja karteczka jest w kolorach różu i turkusu. Zestawienie kolorystyczne jest bardzo ciekawe i lubię bawić się kontrastami. A czy Wy także lubicie kontrasty??? Kwiatki zrobiłam z brystolu, z biskupiego różu. Wszystkie listki są turkusowe, niektóre postemplowałam czarnym tuszem. Gazę zabarwiłam pastelami olejnymi na różowo-turkusowy kolor. Dodałam urocze motylki z Lemoncraft:) i piękną tekturkę z Tekturkowa:), jeszcze trochę różowych kuleczek styropianowych, sznurek i kartka gotowa:).
Czy taka kolorystyka przypadła Wam do gustu? 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).












Z racji, że lubię kontrasty i moja kartka wpasowała się w wyzwanie KoloroTON RÓŻOWY, TURKUSOWY
Art - Piaskownicy - zgłaszam ją do wyzwania


Pozdrawiam serdecznie
Kasia

9 komentarzy:

  1. This is so stunning!! The flowers look amazing!! I love the beautiful colors!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kontrasty, Kasiu. Chyba tak naprawdę wszystkie kolory można ze sobą ciekawie połączyć, choć czasem to niełatwe. Twoja kartka jest wspaniała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, karteczka cudna !Bardzo lubię kontrasty jeśli są w moich ulubionych kolorach a takie są na tej kartce.Jak zwykle u Ciebie są sliczne kwiaty a tekturka ma misterny wzór.Pięknie skomponowałaś karteczkę.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu przecudna karteczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyrazista, pięknie się prezentuje :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kontrastowa kartka!a kwiaty zachwycają. Pozdrawiam Kasiu serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, turkus z biskupim różem pasują do siebie idealnie! Pozdrawiam, będę odwiedzać Cię tu na blogu częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna! Bardzo podoba mi się ten kontrast!

    OdpowiedzUsuń