Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2019

Eko z turkusem


Witam majowo

I znowu minął tydzień, nawet nie wiadomo kiedy:). Czy Wam też tak szybko ten czas płynie???

Karteczka, którą chcę Wam dzisiaj pokazać dotarła już do Asi - idealnie w dniu Jej urodzin:), dlatego mogę ją dzisiaj opublikować:). 
Jakiś czas temu dostałam od Asi zestawy małych bloczków papierów (eko: z turkusem, czarnym, złotym, srebrnym) 
z Actiona. Wcześniej nie używałam takiego zestawienia kolorystycznego, ale efekt końcowy mi się spodobał:). I wiem, że jeszcze nieraz powtórzę. Im więcej się przyglądam tym papierom, tym bardziej do mnie przemawiają:). Trochę się ich obawiałam, gdyż są gramatury chyba 80 czyli bardzo cienkie, ale niepotrzebnie. Podkleiłam na tekturę, aby nadać przestrzenności kartce i wcale nie widać różnicy pomiędzy innymi grubościami papieru:). Kwiatek zrobiłam z foamiranu turkusowego, tym razem bez cieniowania wyszedł dość spory, bo średnicy ok. 6,5 cm, nie mogło zabraknąć gazy i rożnych listków. Całość prezentuje się tak jak poniżej. 
A jak Wam się podoba takie zestawienie kolorów???

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).











Pozdrawiam cieplutko i życzę Wszystkim słonecznego majowego tygodnia
Kasia

12 komentarzy:

  1. Kasiu ,śliczna kartka .Mnie bardzo podoba się to zestawienie kolorów -lubię turkus.Kwiat wspaniały !!!
    Kiedyś kupiłam takie cienkie papiery w zestawie kreatywnym i podkleiłam szeroką taśmą na karton.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca , sliczne robisz te kwiaty Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bardzo dziękuję:). A Twoje kwiatki Aguś są urocze i zawsze je podziwiam:).

      Usuń
  3. Kasiu, uwielbiam Twoje kwiaty. To połączenie kolorów jest świetne, kartka bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ślicznie dziękuję i cieszę się, że takie połączenie kolorystyczne Ci się podoba:).

      Usuń
  4. piękna i bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu pięknie dziękuję:). Asi również bardzo się spodobała:).

      Usuń
  5. Kasiu, pięknie i bardzo eleganckie zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu bardzo bardzo mi się podoba jest przesliczna, mam taki bloczek srebrno złoty, tez go bardzo lubię :) Pozdrowionka serdeczne/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję pięknie, a nie widziałam jeszcze u Ciebie prac z tego bloczka:). Buziaki:).

      Usuń