Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 kwietnia 2019

Lekko, łatwo i przyjemnie


Witam

Dzisiaj mam dla Was karteczkę z kategorii (jak je nazywam) - lekko, łatwo i przyjemnie:). 
Lekko - jak piórko, łatwo - bo prosto i przyjemnie - bo sama radość wykonania:). Wykorzystałam papier w ptaszki z bloczka papierów z Empiku, tekturki: napis z zestawu Alleluja i ozdobne jajko z Essów-floresów, dodałam przepiękne przepiórcze piórko, malutki kwiatuszek, który zrobiłam z foamiranu, drobne listki i gałązkę bazi z wykrojnika Craft&You CW008 wyciętą z papieru kraftowego.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).








Karteczkę zgłaszam na wyzwanie DIY




Pozdrawiam cieplutko i życzę Wszystkim udanej majówki
Kasia

18 komentarzy:

  1. Kasiu, kartka faktycznie pełna lekkości i delikatności, przeurocza.
    Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, delikatna kartka, w minimalistycznym wydaniu wygląda bardzo lekko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym określiła lekko łatwo i ... pięknie. Śliczna kartka. Dziękuję za.udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Barbetka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka. Bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam i zycze powodzenia. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna i urokliwa praca. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu DIY Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję pięknie:). Znowu mi się nie udało.

      Usuń
  7. piekna karteczka Pozdrowionka Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jakże, lekka jak piórko! :D Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń