Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 listopada 2018

Zaproszenia w stylu wojskowym


Witajcie

Jakiś czas temu Asia poprosiła mnie o wykonanie zaproszeń na osiemnastkę jej syna. 
Zaproszenia są niby takie same, a poprzez tła jednak trochę inne:).
Pewnie ktoś zapyta: Dlaczego w takiej kolorystyce? Odpowiedź jest prosta - Arsen jest uczniem klasy o profilu wojskowym 
i zaproszenia miały być bardzo proste w swojej formie. Więc wymyśliłam na tło kolor moro (kiedyś widziałam takie papiery w sprzedaży, ale obecnie chyba są niedostępne). Do ich zrobienia użyłam pasteli olejnych w czterech kolorach: dwóch odcieni zieleni, brązu, popielatego oraz czarnego i po naniesieniu na papier rozcierałam je palcami:). 
Fajna była z tym zabawa:). Cyferki i napis zaproszenie leciutko podniosłam, aby nie było to wszystko zbyt płaskie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).






Na koniec jeszcze zdjęcie z większością zaproszeń:).



Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego choć skróconego tygodnia
Kasia

20 komentarzy:

  1. Kasiu sa fantastyczne, dzięki za podpowiedz bo musze w grafice bluzkę panu na moro przemalowac, a tu u Ciebie idealny post dla mnie ;) Pozdrawiam goraco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Violu, że nieświadomie mogłam Tobie pomóc:). Dziękuję za uznanie:).

      Usuń
  2. Świetne zaproszenia! Niby takie same, ale jednak poprzez tło każde jest inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu pięknie dziękuję:). I to jest właśnie kwintesencja zaproszeń:).

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tym tłem :) super Ci wyszło, oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na taką "wojskową "karteczkę,świetne tło !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, oryginalny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, świetne zaproszenia - podziwiam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna praca - będzie się podobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję bardzo, a zaproszenia się spodobały i to bardzo:).

      Usuń
  8. Kasiu, świetne zaproszenia! tło prezentuje się fantastycznie, pozdrowienia zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń