Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 maja 2018

Foamiranowe kwiatki i wygrane niespodzianki


Witam serdecznie po dłuższej przerwie w ten afrykański czas upałów:).

Ktoś kiedyś powiedział, że dla kobiety na smutki i poprawę humoru są najlepsze zakupy, a ja do tego mogę dodać, że dla mnie obecnie tylko wygrane niespodzianki:). Zło:( często przeplata się z dobrem i z reguły dobro zwycięża:) i tego się trzymam!!!
Teraz kiedy trochę ochłonęłam po wydarzeniach z 20 maja br. - nigdy nie zapomnę tej daty:( - mój, mojego Męża 
i najbliższych mi osób dotychczasowy świat został wywrócony do góry nogami w podły sposób i nie byłam w stanie pojawić się na swoim blogu, ani Was odwiedzać oraz z niczego się cieszyć. Obecnie podnieśliśmy się tyle o ile i musimy rozpocząć nowy rozdział życia w nowym miejscu. Nikt nie mówił, że będzie lekko:(. Życie jest pełne dobrych i złych niespodzianek. Raczej rzadziej będę się tu pojawiała, do czasu dopóki nie ogarniemy tematu.

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i uznanie kwiatowe z poprzedniego posta:). Nie sądziłam, że tak bardzo spodobają się Wam moje foamiranowe kwiatki dla Mamy:).

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje kwiatki z foamiranu, jakie zrobiłam na pewien konkurs. Kolejność umieszczenia kwiatów jest przypadkowa:). Może ktoś będzie chętny i poda w komentarzu, który z tych pięciu kwiatków przyniósł mi wygraną. Oczywiście mógł wygrać tylko jeden kwiat:).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i jestem ciekawa, czy Wasze typy będą zgodne z wynikiem konkursu:).

Różę wykonałam z jasnożółtego fomiranu na ciepło i płatki od środka pocieniowałam czerwoną i pomarańczową pastelą olejną:). Każdy płatek sklejałam osobno. Listki zrobiłam z ciemnozielonego fomiranu.


Według mnie to georginia, a Wy jak uważacie??? Zrobiłam ją i pączki z białego jedwabnego foamiranu lekko pocieniowanego zieloną i żółtą pastelą. Był to mój pierwszy kontakt z jedwabnym foamiranem i muszę przyznać, że spodobał mi się bardzo:).


 Kolejny kwiatek to zawilec taki po mojemu, troszkę bogatszy w płatki:). Zrobiłam go z antycznej bieli foamiranu, środek pocieniowałam żywo zieloną pastelą. Listki zrobiłam z ciemnozielonego foamiranu.


Te kwiatuszki zrobiłam z pastelowego różu i pastelowego fioletu nie dodając cieniowania. Płatki wycięłam z koła i za pomocą żelazka uformowałam zagniecenia płatków:).


Te kwiatki zrobiłam z turkusowego foamiranu podbarwionego na brzegach fioletową pastelą olejną, a listki zrobiłam z białego jedwabnego foamiranu i pocieniowałam tym samym kolorem:). Środki kwiatków zrobiłam z resztek poskręcanego fomiranu.


Pragnę podzielić się z Wami moją radością z wygranych, które prezentują się następująco:

Oto moja wygrana w konkursie kwiatowym - duży dziurkacz kwiatowy - nigdy takiego nie miałam:) i 10 różnych arkuszy 30 x 35 cm foamiranu w nietypowej kolorystyce:). Myślę, że będzie to niezłe wyzwanie w barwieniu:).


Niedawno  VIOLA ogłosiła candy z okazji 5 urodzin bloga i dopisało mi szczęście w losowaniu:). Wygrałam drugą nagrodę, bo warunkiem wygranej było podanie jednej z trzech nagród niespodzianek!!! 


Viola przygotowała same skarby:). Wyjątkowe mydełka, uroczą karteczkę z cudownym w środku wyhaftowanym medalionem - podziwiam precyzję i kunszt wykonania, superancki notes na lodówkę z grafiką z Bloom Craft, bordiury, kwiatuszki, papiery scrapowe, folder do embossingu, kwiatuszki, wykrojniki, złote półperełki, skrapki wykrojnikowe. Chyba wymieniłam wszystko:). Wygrana i niespodzianka jest jak balsam na moją duszę.
Kochana Violu pięknie Ci dziękuję za niespodziankę jak i za wzruszające słowa wsparcia:).


Spójrzcie tylko czy ten medalion nie zachwyca??? A notes już znalazł miejsce na lodówce, co prawda wkrótce będzie na innej, ale na honorowym miejscu:). Prezentuje się super:).


I jeszcze dodarła do mnie niespodzianka za wygraną w candy I like chellenges na najładniejsze życzenia urodzinowe/imieninowe:). Mnóstwo przeróżnych tekturek, kilka papierów scrapowych, paski papierów, wykrojniki, badziki, kwiatuszki magnolii, ozdobne środki do kwiatów. 
Pięknie dziękuję za wyróżnienie i nagrodę niespodziankę:).


 Trochę długo dzisiaj, ale tak jakoś wyszło:).

Pozdrawiam Was gorąco, niech burze Was omijają i dziękuję, że jesteście
Kasia

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe niespodzianki wygrałas :) gratulacje :) kwiaty- kosmos, co jeden to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! Strasznie przykro mi że spotkało Ciebie i Twoich najbliższych coś okropnego i jak rozumiem to zło to sprawka innych ludzi. 😥 kurczę aż nie wiem co powiedzieć. Bardzo bardzo Ci wspolczuje i życzę aby wszystko szybko ułożyło sie na lepsze. Jakbyś miała za mało na głowie , przecież Ty cały czas w biegu. Dużo dobrych myśli śle 💗
    Kasiu Twoje kwiaty to prawdziwy majstersztyk! Każdy piękny i dopracowany. Pierwszy raz widzę dalie z foamiranu, zrobila na mnie ogromne wrazenie, więc to ją obstawiam😊
    Gratuluje Ci wspaniałych wyróżnień i pięknych wygranych😊!
    Sciskam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kwiatki bardzo ładne, dla mnie na pierwszym miejscu te z przedostatniego zdjęcia, a z ostatniego na drugim. Śliczności do Ciebie dotarły, gratuluję wygranych.:) Współczuję tego, co Was spotkało. Życzę życzliwych ludzi dookoła i tylko dobrych dni. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wygrane, a kwiaty mistrzostwo <3 Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! Piękne wygrane dostałaś:-) Zachwyciły mnie Twoje kwiatki, są przecudne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne! Obstawiam dalię-jest niesamowita! Przykro mi, że spotkało Was coś złego, dobrze, że wygrane trochę cię mogły rozweselić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu cos mi sie zdaje, ze fioletowo-rozowy kwiatek wygral, choc dla mnie wszystkie cudne, chyba bym nie potrafila wybrac tego naj. Nadal trzymam kciuki , źeby wszystko poszlo Wam w dobra strone i sciskam gorąco. Ach ciesze sie, ze przesylka sie spodobała. Ztego foamiranu co wygralas na pewno zrobisz cudne kwiatki ;) odtatnia nagroda tez swietna, wyczarujesz cuda :) Przesylam buziaki Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu droga, przykro mi bardzo, że zło spotkało Ciebie i twoja rodzinę. Mam nadzieję, że teraz nastąpią te dobre chwile.
    Twoje kwiaty to prawdziwe arcydzieło!
    Gratuluję wspaniałych wygranych i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, the flowers are so beautiful!! I love the colors!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu Twoje kwiaty są cudne!podziwiam je i jednocześnie gratuluję fantastycznych wygranych. Na pewno ich dobrze wykorzystasz😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kwiaty są niesamowicie piękne :) Ja obstawiałabym tą georginię...

    OdpowiedzUsuń