Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 grudnia 2017

Coraz bliżej święta!!!


Witajcie

W końcu zabrałam się za sezon świąteczny - jakoś w tym roku w ogóle nie czuję klimatu:( - chyba wpływ na to ma pogoda za oknem. 
A propos - dzisiejsze Mikołajki w czerwonych czapeczkach, chodzące po ulicach uzmysłowiły mi, że święta Bożego Narodzenia coraz bliżej i nie ma na co czekać. Najwyższy już czas na kartkowanie, bo na wielu blogach już od lipca trwa okres świąteczny.
I właśnie taka jest moja dzisiejsza kartka w formacie DL.
Trochę ją ośnieżyłam pastą śniegową i śnieżynkami MD - LR0393, dodałam śliczne, delikatne gałązki Holiday Greens 11 elementów Sizzix, poinsecję zrobioną z papieru z wykrojnika Nellie's Choice MFD046. 
Zapraszam:).


Dodałam gazę, półperełki i pastelowe pręciki, które potraktowałam wiśniowym, perłowym lakierem do paznokci:).


Pod poinsecją umieściłam tekturową szopkę w bombce, pomalowaną białą pastą perłową:).











Pozwólcie jeszcze, że powitam nową obserwatorkę IZZIE z bardzo kolorowego i radosnego bloga Izzie Scrap. Miło mi Cię gościć i czuj się dobrze:).

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko w ten deszczowy i wietrzny wieczór
Kasia

36 komentarzy:

  1. Kasiu, obejrzałam dokładnie, co zawiera ta śliczna kartka, mnóstwo tu szczegółów, na które początkowo nie zwróciłam uwagi, mimo że je opisalaś. Śliczności ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu piękna karteczka,każdy detal tworzy wspaniałą całość 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko pięknie dziękuję i również przesyłam serdeczności:).

      Usuń
  3. Kasiu, zjawiskowo piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, przepiękna karteczka!
    Nawet nie wiesz jak wielki prezent od Ciebie dziś dostałam, bardzo dziękuję :*

    Pozdrawiam
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evo pięknie dziękuję i miło mi, że dołączyłam do Twojego wyjątkowego bloga:).

      Usuń
  5. Kiedyś myślałam że na święta czarno-biała kartka nie pasuje. Ale stanowczo zmieniam zdanie, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Damo dziękuję bardzo, a co do czarnego koloru tła, to nie jestem w 100% pewna - w zależności od światła papier ten wygląda jak grafitowy, bardzo ciemny zielony i czarny - więc interpretację kolorystyczną pozostawiam bez komentarza:).

      Usuń
  6. Cudna karteczka! Podziwiam piękną poinsecję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowe kolory, ale efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniko, że zdarza mi się stosować nietypową kolorystykę, ale tak już mam:). Dziękuję za uznanie:).

      Usuń
  8. Wspaniała, a ten kwiatuszek z koralikiem to jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, Kasiu!
    Wspaniale skomponowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż powiedzieć a tym bardziej napisać przychodzi mi tylko jedno słowo MISTRZOSTWO ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzostwa to jeszcze daleka droga, ale pięknie dziękuję za docenienie:).

      Usuń
  11. piękny świąteczny klimat na Twojej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna, elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i bogata kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:). A gwiazdki wyszły rewelacyjne!!! Również pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń