Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 listopada 2017

Na przekór pogodzie - szarej, burej i ponurej!


Witam serdecznie:)

Dzisiejsza moja urodzinowa kartka, równie dobrze nadaje się na inne okazje, jest delikatnie optymistyczna na przekór pogodzie i chłodom listopada:).
Kwiatki wycięłam z białego foamiranu wykrojnikiem Poinsettia MFD046 Nellie Choice. Leciutko je podbarwiłam pastelami, środeczki zrobiłam ze skrawków pociętego foamiranu (pastel czerwony i czarny). Listki wycięłam wykrojnikiem Craft Passion - gałązka nr 2 z białego brystolu lekko pocieniowanego zieloną kredką. Nie mam w takiej kolorystyce papierów, a zależało mi, aby wyszedł jaśniutki zielony i chyba mi się udało:). Piękną serwetkę przyozdobiłam jasno różowymi kryształkami:). Dodałam związany w kokardkę papierowy sznurek:). I to tyle na dzisiaj:).
Zapraszam do galerii zdjęć:).










Jeszcze zbliżenia na pastelowe kwiaty:).




Pozdrawiam gorąco pomimo zimnego wiatru i pochmurnego dnia.
 Życzę wszystkim wspaniałej niedzieli oraz udanego tygodnia:)
Kasia

28 komentarzy:

  1. Piękna Kasiu💗widze że Ty juz jesteś prawdziwą mistrzynią w robieniu cudownych foamiranowych kwiatów. Sa śliczne! I ja daje kwiaty gdzie tylko się daje upchnać. Uwielbiam ukwiecone prace☺
    Miłego wieczoru😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo za tak miłe słowa, ale do mistrzostwa to jeszcze daleka droga - tak naprawdę dopiero się uczę tych wspaniałych możliwości foamiranu:). Udanego tygodnia:).

      Usuń
  2. Piekna, radosna karteczka , własnie tak jak piszesz, na przekór tej burej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago piękne dzięki. Potrzebujemy słońca, a jak go nie ma, to właśnie nasze prace rozświetlają nam te listopadowe dni:). Udanego tygodnia:).

      Usuń
  3. Kasiu cudowna taka delikatna, subtelna karteczka, kwiatki na niej śliczne, ach podziwiam i podziwiam :) U mnie równiez wietrznie i zimno, pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu serdecznie dziękuję i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  4. Ale śliczna, a te kwiatuszki na niej są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Damo dziękuję pięknie:). Udanego tygodnia:).

      Usuń
  5. Cudowna praca! Kwiatki są mega :D Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam wkrótce po wyniki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno dziękuję bardzo i dziękuję za zorganizowanie mini candy:). Życzę miłego tygodnia i pozdrawiam:).

      Usuń
  6. Karteczka wygląda pięknie, jest delikatna i urocza. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu serdecznie dziękuję za tyle miłych słów:). Życzę Ci udanego tygodnia:).

      Usuń
  7. śliczny "pogodoumilacz"; cieplej się robi od samego patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ślicznie nazwałaś karteczkę:). Widzę, że rzeczywiście umila ten jesienny, chandryczy czas:). Dziękuję
      i życzę Ci udanego tygodnia:).

      Usuń
  8. Prześliczna kartka :) Kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku dziękuję bardzo i miło mi, że kwiaty się spodobały:).

      Usuń
  9. Cudne kwiaty, pięknie zdobią tę karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu i dziękuję bardzo za miłe słowa:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  11. Piękna karteczka a kwiaty na niej są po prostu przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KAsiu przepiękna! Kwiaty mnie rołożyły na łopatki! Chce się je dotknąć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko pięknie dziękuję i cieszę się, że kwiatki Ci się spodobały:).

      Usuń