Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 maja 2017

Tym razem komunijna dla dziewczynki


Witam wieczorową porą:)

Sezon komunijny w pełni i u mnie kolejny komunijny komplecik, tym razem dla odmiany dziewczęcy:).
Za tło i wykończenia posłużył mi piękny jasno-różowy dwustronny papier z AltairArt - SUNRISE 01. 
Śliczny, niesamowicie delikatny border JOY! crafts 6002/0357, który kupiłam specjalnie do zaproszeń, ale o tym w innym poście - spodobał mi się bardzo, wspaniale wycina i musiałam zrobić właśnie kartkę z jego udziałem:).
Dodałam małe kwiatuszki z wygranej:). Czy kartka nie jest zbyt bogata??? Jak sądzicie.










Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim wspaniałej, ciepłej i słonecznej niedzieli:).
Kasia


22 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu za uznanie i pozdrawiam:).

      Usuń
  2. Kartka wyszła przepięknie! Zrobiona z gustem i wielkim wyczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuję bardzo:). Pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobała i dziękuję:). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Przepiękny elegancki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago dziękuję za uznanie:) i pozdrawiam.

      Usuń
  5. piękna, delikatna i bardzo elegancka pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu cieszę się, że Ci się spodobało:). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczna pamiątka!! Wspaniały ten papier!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i cieszę się, że papier się spodobał:). W rzeczywistości jeszcze lepiej się prezentuje:). Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Przepiękny komplet w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku dziękuję serdecznie i pozdrawiam:).

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. O! Aga wielkie dzięki! Pozdrowionka:).

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  10. Prześliczna bardzo delikatna, bardzo mi się podoba Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję za uznanie i cieszę się, że Ci się spodobała:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  11. Oj chyba mnie córcia przekonała i coraz bardziej doceniam kolor różowy, ta karteczkę jest jeszcze ładniejsza.
    Chyba jakieś grubsze zlecenie, typu zaproszenie ślubne masz Kasiu skoro taki przemyślany zakup?

    OdpowiedzUsuń