Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 maja 2017

Tym razem komunijna dla dziewczynki


Witam wieczorową porą:)

Sezon komunijny w pełni i u mnie kolejny komunijny komplecik, tym razem dla odmiany dziewczęcy:).
Za tło i wykończenia posłużył mi piękny jasno-różowy dwustronny papier z AltairArt - SUNRISE 01. 
Śliczny, niesamowicie delikatny border JOY! crafts 6002/0357, który kupiłam specjalnie do zaproszeń, ale o tym w innym poście - spodobał mi się bardzo, wspaniale wycina i musiałam zrobić właśnie kartkę z jego udziałem:).
Dodałam małe kwiatuszki z wygranej:). Czy kartka nie jest zbyt bogata??? Jak sądzicie.










Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim wspaniałej, ciepłej i słonecznej niedzieli:).
Kasia


28 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła przepięknie! Zrobiona z gustem i wielkim wyczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo dziękuję bardzo:). Pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobała i dziękuję:). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Przepiękny elegancki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, delikatna i bardzo elegancka pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu cieszę się, że Ci się spodobało:). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczna pamiątka!! Wspaniały ten papier!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i cieszę się, że papier się spodobał:). W rzeczywistości jeszcze lepiej się prezentuje:). Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Przepiękny komplet w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  9. Prześliczna bardzo delikatna, bardzo mi się podoba Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuję za uznanie i cieszę się, że Ci się spodobała:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  11. Oj chyba mnie córcia przekonała i coraz bardziej doceniam kolor różowy, ta karteczkę jest jeszcze ładniejsza.
    Chyba jakieś grubsze zlecenie, typu zaproszenie ślubne masz Kasiu skoro taki przemyślany zakup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja intuicja Gosiu Cię nie zawodzi:). Tak zaproszenia już pofrunęły do młodych i tylko czasu brak na publikację:). Kiedyś też byłam wrogiem publicznym nr 1 koloru różowego, a ostatnio się to bardzo zmieniło:). Prace z różem są niesamowicie delikatne i kobiece:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  12. No nie co jedna to ładniejsza :) Ten róż jest taki delikatny :) WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podobają Ci się wszystkie i zgadzam się z Tobą, że róż jest bardzo delikatny i taki dziewczyński:). Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:).

      Usuń
  13. Śliczny komplecik :)
    moim zdaniem w sam raz nie za bogaty nie za biedny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i podoba mi się Twoje zdanie:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń