Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 marca 2017

Niespodzianka i powitanie obserwatorów


Witam serdecznie

Dzisiaj nie będzie mojej żadnej pracy:).
Najpierw chciałam powitać dwie nowe obserwatorki. Czasami nie nadążam za Waszymi blogami i nie wiem, gdzie mogę odnaleźć BENKA BAD. Pomimo tego witam Cię serdecznie jak i ANNĘ ASTEREK super masz nazwę swojego bloga - co prawda niezgodną z nazwą, ponieważ nie znalazłam tam żadnego bałaganu, wręcz przeciwnie:). Tworzysz piękne prace, często bardzo delikatne:). Kto jeszcze nie zna bloga to polecam:) - warto. 
 Dziewczyny witajcie i czujcie się u mnie dobrze, dziękuję za komentarze:). 

Mówią, że jeżeli dajesz to otrzymujesz - i chyba coś w tym jest:). Moje wygrane dziewczyny otrzymały już przesyłki - ochów i achów było mnóstwo. Nawet na swoich blogach mi podziękowały co mnie wzruszyło i aż zaniemówiłam:). 
Dziękuję Wam za to, bo to utwierdza, że warto robić to co się robi:).

We wtorek dotarła do mnie niespodzianka od  ELUNI.
Musiałam Wam ją pokazać, ponieważ zakochałam się w: technice pergaminowej (już jakiś czas temu) i w czarnej magii dla mnie - frywolitce:). Jak na razie bez wzajemności:(.
Zobaczcie co pięknego otrzymałam i we wtorek musiałam trochę ochłodzić się, aby opadły pozytywne emocje, ale uwierzcie mi tylko do wieczora, gdy otworzyłam książkę i ta cudowna zakładka dekoncentrowała mnie niemożliwie:). 
Dla lubiących czytać polecam Guillaume Musso - "Ta chwila" - jest wciągająca, ale chociaż przez chwilę muszę popatrzeć na moją nową zakładkę i powspominać, jak wspaniale było zostać wyróżnionym 250 obserwatorem bloga Eluni:). Kto jeszcze nie zna Jej bloga polecam, bo naprawdę warto pocieszyć oko tymi misternie i pięknie wykonanymi pracami:).
 Droga Eluniu dziękuję Ci jeszcze raz bardzo serdecznie za tę uroczą i bardzo pracochłonną niespodziankę:):):).

A teraz zdjęcia - uwierzcie mi na słowo, że w rzeczywistości są o wiele piękniejsze, tym bardziej, że papier perłowy bardzo ciężko się fotografuje i niezbyt wychodzi na zdjęciach.

Tak prezentuje się cała niespodzianka, chociaż Elunia napisała, że otrzymam tylko komplet frywolitkowy:). Tym bardziej moja radość osiągnęła zenit:).


To miała być moja nagroda:). Czyż nie jest to urocze:).


Kartka z kwiatowym butem:). Ile to wymagało pracy - jestem pod ogromnym wrażeniem:).


I jeszcze zbliżenie na mnóstwo maleńkich kwiatuszków:).


I przechodzimy do mojej cudownej zakładki - do dziś nie mogę się na nią napatrzeć:). Dla mnie prawdziwe mistrzostwo świata, a dla Was - czy też tak się podoba???


I jeszcze zbliżenie na cieniowane kwiatki z perłowymi środeczkami:). 


Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie
Kasia


16 komentarzy:

  1. Gratuluję Kasiu pięknej nagrody :) prace Eli podziwiam od dawna i cały czas mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Ulu:). Masz niewątpliwą rację co do prac Eluni - po prostu zachwycają:). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kasiu, zgadzam się z Tobą w 100%. Podarki otrzymałaś przepiękne. Dla mnie frywolitki są jeszcze nieosiągalne, ale podziwiam takie prace, są misterne i wspaniałe ☺ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te frywolitki , piekne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ago masz rację bezapelacyjnie są piękne:). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. zaczerwieniłam się..................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, to działa w obie strony, do teraz jeszcze rumieńce nie schodzą z twarzy:). Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję:).

      Usuń
  5. Gratuluję, piękne rzeczy otrzymałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aga:). W rzeczywistosci jeszcze lepiej się prezentują:). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Miło mi być gościem na Twoim blogu, pierwszy raz spotykam się z takim miłym powitaniem jako obserwator bloga. Czuję się wyróżniona i będę tutaj zaglądać. A znaleźć mnie i moje prace można na blogu http://benka-art.blogspot.com/, na który serdecznie zapraszam.
    Ps. frywolitka piękna, niestety nie umiem, może kiedyś się nauczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się odezwałaś, zaraz skoczę do Ciebie:). Cieszę się, że chcesz pozostać ze mną na dłużej - bardzo sobie cenię Wszystkich moich Obserwatorów i Osoby tu zaglądające:). Prędzej czy później sięgniemy po coś nowego:). Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kasiu, przepiękną niespodziankę otrzymałaś!!ja też tę technikę podziwiam od dawna na blogach dziewczyn, dla mnie jest też czarną magią:))) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - nie spodziewałam się takiej pięknej niespodzianki:), tym radość jest większa:). Witaj Basiu w kręgu:) podziwiających, ale nie znających się na tych cudach:). Dobrze, że inne dziewczyny tworzą takie cacka i my możemy dzięki ich blogom je podziwiać i pocieszyć oko:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  8. Arleto masz absolutnie rację - ja ciągle je podziwiam i cieszę nimi oko:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń