Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 października 2016

Srebrny Jubileusz



Witam w ten deszczowy wieczór.

Pewne bliskie mi małżeństwo niedawno obchodziło 25 Rocznicę Ślubu.
Nie byłoby w tym może nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że wcześniej Tomasz uległ poważnemu wypadkowi i praktycznie ten dzień nie spędzili tak radośnie jak 25 lat temu. Jego życie było zagrożone.
Renata nie lubi wielkiego przepychu, więc zrobiłam dla nich taki skromniejszy komplecik.


Jakiś czas temu mój mąż wygrał dla mnie Candy u Goi Na dobry początek majówki, dla osób bez-blogowych. 
Napiszę o tym szerzej w następnym poście. Do mojej pracy użyłam skrapki ptaszków właśnie z wygranej. 



Tak prezentuje się ozdobna koperta. 


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa.
Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz