Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 sierpnia 2016

W odcieniach fioletu



Witam

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w ogrodzie nie szło wyrobić, pogoda w ostatni dzień wakacji była piękna:). Jednak myślałam, że komarzyce mnie zagryzą, tragedia:(.
Dzisiaj mam kartkę urodzinową, którą wykonałam dla kuzynki mojego męża. Zadzwoniła z podziękowaniami, wprost się rozpływała z zachwytu i dla takich właśnie chwil warto zrobić coś samodzielnie:). 
Do stworzenia kompletu wykorzystałam ładne papiery z Białych Kruczków - skok przez płot 1 i 2. Fioletowy kwiat jest własnej roboty





Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałbym mieć znowu tyle lat, fajna kolorystyka i ciekawa forma całość tworzy zajefajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sobie zajrzeć na pierwsze wpisy:-) by poznać autora. Warto bylo, bo tu takie piękne kartki czekały. Kwiatuchy własnej roboty i azurowy cudowny motyl. Ślicznie skomponowane. Czy próbowałeś też robić róże z foamiranu?
    Ja uwielbiam motywy różane i motyle, ale jakos lepiej mi na razie kręcić kwiaty z papieru niż foamiranu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu!!! Dziękuję, że zajrzałaś aż tak daleko w tył:). Z reguły mało kto tu zagląda i jest mi niezmiernie miło:). Tak wykonałam już kilka róż z foamiranu:). Pozdrawiam.

      Usuń